7 Nisan 2016 Perşembe

Merhaba organik severler! 

Uzun zamandır farklı konularda, daha ziyade iş hayatı, satış teknikleri, çalışma psikolojisi, depresyon ve anksiyete, NLP ve benzer konularda makaleler yazıyorum. Bunları hem site ve bloglarımda yayınlıyor, hem de bir enstitü ile birlikte çalışıyorum.
Son zamanlarda tüm bu psikoloji ve iş yaşamı arasında yoğurulmanın dışına çıkıp farklı bir konu üzerine araştırmalar yapmaya başladım. Malum, özellikle çocuklu bayan ve bayların daha çok ilgilendiği bir alan var: Organik yaşam...
Ben de artık tüketim alışkanlığı kaynaklı sağlık kayıplarından korunmak ve biraz da ekonomi yapmak amacı ile hep kullandığımız ürünleri organik hammedeler ile evde üretmeye başladım.
İnternet başlı başına bir bilgi dehlizi. Aradığınız her konuda çeşit çeşit bilgi bulabiliyorsunuz. Eh, hal böyle olunca ben de kişisel ve ev kozmetiklerini eldeki malzemelerle, veya kolay temin edilebilen maddelerle nasıl formüle edebilirim diye gece gündüz araştırmalar, denemeler ve sağlam reçeteler yapmaya başladım. Önce kendimde uygulayıp memnun kaldığım bu reçeteleri de benim gibi doğal yaşama meraklı tüm insanlarla paylaşmak istedim.
Ev yapımı kozmetik ile ilgili gün be gün artacak formül ve reçeteletimle şimdi huzurlarınızdayım.
EV YAPIMI DOĞAL GÜZELLİK REÇETELERİ

PS: Biyokimya ve benzer bir alanda herhangi bir kurum tarafından aldığım bir eğitim ve sertifikam mevcut değildir. Bu konuda bir eğitim almayı düşünüyor ve kurum araştırıyorum. Fakat, içiniz bir nebze rahat olsun ki,  fen lisesi mezunuyum, 2 üniversite bitirdim ve bu formülleri oluşturmak için tüm dünyadan makaleler ve yayınlar okuyorum. Yine de yayınladığım reçeteler ile yapacağınız ürünleri lütfen uygulamadan önce küçük bir bölgede deneyin. Zira, her bünye birbirinden farklıdır. Alerjik, hassas veya belli rahatsızları olan kişilerin bu denemelerden bile evvel bir uzmana veya doktoruna danışmasını tavsiye ederim.

Evet, hazırsanız başlayalım şu ev tipi laboratuvar çalışmalarımıza, ne dersiniz? 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder