7 Nisan 2016 Perşembe

Organik Deodorant, Stick Deodorant, Roll-on Yapımı

Bugün aktara (modernize olmuş adıyla organik ürünler pazarı) gittim ve bir çanta dolusu malzeme ile eve döndüm. Daha evvelden araştırmalar yaparak, bulunabilirliği kolay olan ve maliyeti makul bazı malzemelerden oluşan ev yapımı çeşitli ürünler için reçeteler oluşturmuştum. bu reçetelerden ilk etapta yapmak istediklerimin içerik malzemelerini, yani hammaddelerini almış oldum. Sizlere sadece tarifleri vermekle kalmayıp, bu tariflerin ne kadara mal olduklarını da açıklayacağım. Böylece sizler de evde doğal ürünler yapmanın aslında sağlıklı olduğu kadar ekonomik de olduğunu görmüş olacaksınız sevgili takipçiler.
Günün tarifi: Ev Yapımı Organik Stick Deodorant (mum deodorant)
Not: Fotoğrafta görünen markaların muadillerini de kullanabilirsiniz. Bunlar benim sürekli kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerdir.
 Malzemeler:
*2 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı
*1 tatlı kaşığı karbonat
*3 yemek kaşığı mısır nişastası
*10 damla çay ağacı yağı
*3 damla vanilya esansı


Benmari usulü hindistan cevizi yağını eritip nişastayı, karbonatı ve yağı ekleyip kaşıkla karıştırarak homojen muhallebi kıvamına getirip son olarak esansı ekliyoruz. (Esans olarak lavanta, limon, yasemin ve benzer çeşitleri de tercih edebilirsiniz) Bir küçük kaseye veya bitmiş stick deodorant kabına veya silikon buz kalıplarına koyarak buzdolabında katılaştırıyoruz. İhtiyaç oldukça çıkartıp kullanıp yine buzdolabında muhafaza edebiliyoruz. Missss




3 yorum:

  1. Merhabalar efendim emeginize saglik
    Stick kutusunu nerden temin ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mesajınız için cok teşekkür ediyorum. Roll on kutusu daha evvel alıp kullandığım bir roll on un boşalmış ve temizlenmiş kutusu. Ama sıfır ürün almak isterseniz, internetten bu tarz kozmetik sarf malzemesi satan tedarikcileri arastirarak temin edebilirsiniz. Çoğu toptan satış yapıyor, perakende satış yapanlar da bulunabilir. Ben diğer krem kavanozlarimi smart kimya firmasindan temin etmistim. Google da satış sitesi var sanıyorum. Firma Izmir Çiğli bölgesinde. Isterseniz bir arastirin. Mutlu günler dilerim.

      Sil
  2. Merhaba sitemizden kullanım yapabileceğiniz bir çok sabun ürünlerine ulaşım yapabilirsiniz saygılarımla
    https://magaza.hammaddeler.com/kategori/sabun-malzemeleri

    YanıtlaSil